20090921

Biseksual


Apa yang diperlukan aku, untuk kembali berselera terhadap sesuatu perasaan, keinginan dan keperluan telah berjaya, untuk sekali lagi pada bulan yang mulia ini. Bagiku, ketika ini datang pada waktu yang tepat dan tempat yang strategik.

Ya, tempat yang strategik. Faktor yang paling penting, kerana pada pengamatanku, sekiranya faktor ini diambil mudah, kejayaan yang aku perlukan, tidak akan datang dengan rela. Aku yakin, keberkesanan faktor ini adalah juga disebabkan ruang kesinambungan antara aku dan tempat ini, yang telah terjalin sejak sekian lama secara jujur. Segala-gala telah aku alami di sini, malah tempat ini juga sudah lali untuk menjadi saksi terhadap segala perilaku diriku, baik dari segi yang diimpikan oleh bakal ibu mertua hingga ke seburuk-buruk kelaku.

Apabila wujud peluang untuk aku kembali pulang ke tempat ini, walau untuk satu tempoh yang singkat, tidak pernah untuk aku lepaskan. Untuk kembali dibaluti dengan ketenteraman, diselubungi kedamaian,amat aku dahagakan. Walaupun kurang menawarkan peluang untuk sessi kegembiraan hipokrit, aku masih merasakan tempatku ini, adalah sesuatu yang paling indah untuk aku membesar dari segi pemikiran dan pemahamanku.
Aku rasa, dengan mempunyai kematangan pemikiran, untuk mencapai kegembiraan itu adalah sesuatu yang tidak sukar untuk dilaksanakan di tempat sebegini, dengan hanya berbekalkan beberapa tipu-muslihat hidup, bukankah begitu? Heh.

Aku yakin, kamu juga mempunyai fenomena seperti ini. Jangan ditipu perasaan diri. Jangan biarkan masa mencemar keinginan dan kehendakmu.


Pulanglah.


Selamat menyambut Aidil Fitri. Maaf Zahir dan Batin.

Sangat ikhlas dariku.


Heh.

No comments:

eXTReMe Tracker