20090915

ZKL beerti Zirafah Kote Lembik.

Aku hanya duduk santai di sofa lobi sambil meribakan komputer riba, dengan harapan untuk merasai nikmat santai yang sangat aku perlukan untuk hari ini. Namun kegembiraan tidak selalu datang dengan ayunya.Perilaku di depan mataku ini cukup untuk membuatkan aku semakin merasa hairan dengan gelagat perempuan, yang gemar bercakap dengan lantang tentang perihal diri mereka seharian, yang dipenuhi dengan isu bagaimana untuk menghabiskan wang lelaki,untuk membuat lelaki tunduk terhadap mereka dan pelbagai isu yang aku hampir jelik untuk aku menyambung memasang telinga(tidak perlu pun, memang akan dengar). Tolonglah simpankan kemegahan kamu semua.


Hey, aku masih di sini, di hadapan kamu semua, dan masih mendengar perbualan kamu!


Mengapa Jalan Ampang masih sesak sekarang? Aku perlu pergi dari sini!


Heh.

No comments:

eXTReMe Tracker