20090910

Mesin Pengisar Alasan.

Setelah lama aku membiarkan ruang ini, karat dengan kekosongan, semakin terdesak aku untuk mencari ketenangan. Sememangnya aku tidak jujur untuk menyuarakan sesuatu yg terlintas dalam pemikiran aku sejak beberapa ketika ini, kerana aku merasakan, tidak perlu untuk dihebahkan perkara yang dirasakan 'biasa/remeh' bagi sesetengah pihak.

Lalu langsung aku telah beberapa kali dikejutkan dengan insiden yang telah kuduga kemungkinan kewujudan ia. Aku sendiri yang meluncurkan kemungkinan ia, dan aku juga akhirnya yang menerima akibatnya. Mengapa hal ini perlu terjadi kepada orang-orang yang sememangnya mempunyai pegangan kewarasan yang tinggi. Adakah dengan mengesyorkan kepadaku tentang manusia dan kesilapan tidak dapat dipisahkan mampu meyakinkanku tentang keinsafan kamu? Heh. Sangat nakal.

Sedarlah, sesuatu yang remeh, hanyalah permulaan kepada kehidupan. Jangan diperkecilkan kelemahan kamu. Tangani sebaik mungkin. Heh

No comments:

eXTReMe Tracker